пʼятниця, 6 червня 2014 р.

Нові сервіси на порталі УБА: персональний кабінет та онлайн платежі

На порталі УБА вже повідомлялось, що сайт перенесено на нову платформу, але мало хто знає, які нові можливості очікують членів УБА у зв’язку з оновленням. 



На дводенному семінарі «Робота з корпоративними базами даних та сервісом інтернет-еквайрингу», який організували працівники Виконавчого офісу УБА, а тренерами були Роман Лойко, ІТ-спеціаліст Виконавчого офісу УБА, та Польова Вікторія, адміністративний координатор Виконавчого офісу УБА, член МС УБА,  представники обласних відділень та секцій УБА ознайомились з новими сервісами порталу УБА та нововведеннями, пов’язаними з обліком членів УБА. Теоретичні заняття підкріплювались практикою, без якої відчути особливості і переваги сервісу неможливо.

При реєстрації на порталі УБА, член УБА має власний кабінет з доступом до різних навчальних матеріалів семінарів та тренінгів, які незареєстрованим користувачам недоступні. Крім того,  члени УБА можуть здійснити онлайн платіж для реєстрації на участь у певному заході, сплатити річний внесок або замовити навчальний зошит для бібліотекарів! 

Поки що можливість сплатити членський внесок доступна тільки для членів Асоціації, які зареєстровані через Виконавчий офіс УБА, але в майбутньому така можливість буде надана тим,  хто зареєстрований через обласні відділення УБА. Користування сервісом інтернет-еквайрингу (оплата товарів та послуг в мережі Інтернет за допомогою платіжних карток) популярна і зручна послуга. Крім того, УБА дає можливість зробити внески без комісії! Головне, перевірити, чи активна послуга оплати через Інтернет на Вашій картці.

Увага! Система онлайн платежів зараз працює в тестовому режимі, тому із запитаннями звертайтесь до Виконавчого офісу УБА. При реєстрації на порталі УБА необхідно вказувати свою унікальну адресу електронної пошти. Детальна інформація про реєстрацію на порталі УБА та онлайн платежі буде викладена в спеціальній інструкції на сайті УБА в розділі «Сервіси УБА».

Протягом останнього року Виконавчий офіс УБА працював над створенням платформи для єдиної корпоративної бази даних членів УБА. Тепер представники обласних відділень УБА можуть легко обліковувати своїх членів через спеціальну систему УБА-CRM, розроблену безпосередньо для УБА. Фінансову підтримку для реалізації такого складного проекту надала програма «Бібліоміст».


Серед учасників семінару була заступник голови МС УБА з членства Юля Дудко (Львівська обласна бібліотека для дітей) та член МС УБА – Анна Богомазова (Дніпропетровська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія), яка представляла секцію директорів ОУНБ. Відтепер представники секції можуть також вести облік на основі системи УБА- CRM та легко робити електронні розсилки серед членів секції.


Вікторія Польова,
адміністративний координатор УБА,
член Молодіжної секції УБА

Немає коментарів:

Дописати коментар