понеділок, 13 травня 2013 р.

7 помилок при складанні прес-релізу

Минув затяжний період свят, почались «трудовые будни». І знову молоді бібліотекарі поринають з головою в улюблену роботу з користувачами. І знову у нас різноманітні масові заходи, і знову про них необхідно повідомляти журналістам. Тому було вирішено розглянути типові помилки, яких найчастіше припускаються при складанні прес-релізу. 



1. Прес-релізи перевантажені ключовими словами.
Додавання ключових слів саме по собі добре впливає на відвідуваність. Проте оптимізація прес-релізу не означає додавання великої кількості ключових слів, що зробить його нечитабельним і непривабливим.

2. Прес-релізи - це не продажі і не повинні відверто заманювати. Дотримуйтеся фактів та уникайте перебільшень.

3. Робіть наголос на якості прес-релізів, а не на їх кількості.
Сьогодні існує безліч сайтів, які розміщують на своїх сторінках купи прес-релізів поганої якості. Користі від цього не отримує ніхто.

4. Ближче до справи!
Ось невелика порада: кожен повинен розуміти, про що піде мова в прес-релізі, вже після прочитання першого абзацу тексту. Не розтягуйте свій прес-реліз на кілька аркушів - будьте конкретніші.

5. Не використовуйте внутрішній і занадто специфічний сленг при написанні прес-релізів. Для публічних оголошень краще використовувати прості і зрозумілі звернення.

6. Заголовок не повинен бути нудним.
Ніхто не прочитає оголошення, якщо не зацікавлений у цьому. Заголовок покликаний виконати цю функцію.

7. Не забувайте вичитувати  коректуру перед публікацією!
Звичайно, ви можете не любити це, але вичитка прес-релізу коректором - це неминуче. Без цього ви ризикуєте відправити його з помилками і друкарськими опечатками. Спеціалісти радять відкласти готовий прес-реліз на день-два і після цього вже робити коректуру. Свіжий погляд - запорука успіху.


Оксана Бояринова,
PR-менеджер в Українській бібліотечній асоціації

Немає коментарів:

Дописати коментар