вівторок, 16 квітня 2013 р.

Молода людина ХХІ століття і віртуальність

У сучасному швидкоплинному світі молоді люди все краще усвідомлюють, що "майбутнє залежить лише від мене", відчувають що саме вони й є тією силою, що робить світ іншим. І їм це під силу. Та паралельно з цим все більше й більше молодь «занурюється» до віртуального світу. Вже не дивно, коли про соціальні мережі говорять «інтернет в інтернеті». Створені лише для спілкування за інтересами, на сьогоднішній день соціальні мережі стали цілою віртуальною державою, яка існує за своїми законами.
В даний час соціальні мережі, в першу чергу серед молоді, набирають все більшої популярності. І це підтверджується статистикою найбільших пошукових систем. Отож, пропонуємо невелику вибірку цікавих фактів про соціальні мережі.

1. Кожна восьма пара поєднувалася ланцюгами шлюбу завдяки соціальним мережам;
2. але й кожне п'яте розлучення відбувається з милості соціальних мереж. Особливо це стосується мережі Facebook. Для того, щоб досягти 50 мільйонів користувачів, радіо знадобилося 38 років, телебаченню - 13, Інтернету - 4, iPod - 3 роки, а найпопулярнійшій американській соціальній мережі, щоб досягти числа в 100 мільйонів користувачів потрібно було менше 9 місяців;
3. абсолютним лідером серед користувачів мереж виявилася Австралія, на друге місце вийшли США і на третє Великобританія.
4. найпопулярнішими сервісами молоді (молодше 18 років) є Facebook і MySpace (Twitter не увійшов до цього рядку, бо з 300 млн. користувачів цієї мережі лише 25% активних і всього 5% користувачів пишуть 50% всіх повідомлень). Так само особливою популярністю користується система Blogspot;
5. у нашій країні найпопулярнішими сервісами залишаються Вконтакте і Одноклассники. За відвідуваністю «ВКонтакте» посідає третє місце в Рунеті, поступаючись лише «Яндексу» і Mail.ru. Щодня на сайт заходить близько мільйона чоловік і проглядається більше 130 мільйонів сторінок. Якби соціальну мережу можна було назвати країною, вона була б на четвертому місці за кількістю населення, тобто десь між США та Індонезією;
6. 80% компаній шукають співробітників за допомогою соціальних мереж;
7. майже кожен 5-й безробітний звертається до соціальних мереж з питаннь «шукаю роботу». І як показує практика, майже половина з них, її знаходять;
8. державні і приватні структури почали використовувати соціальні мережі для пошуку боржників (банки), тих, хто ухиляються від призову (військкомати), потенційних жертв (злочинці, які намагаються втертися в довіру), злочинців (міліція);
9. найзростаючий сегмент користувачів соціальних мереж - жінки 55-65 років (як бачимо молодь не єдина любить спілкуватись у віртуалі:));
10. молодь вважає e-mail пережитком минулого, а у 2009 році багато американських коледжів перестали користуватися електронною поштою в якості вихідних даних, замінюючи її контактами у соцмережах;
11. 78% споживачів довіряють думці своїх онлайн-друзів більше, ніж офіційним джерелам;
12. найвідоміший мікроблог - Twitter - так от його спецслужби розглядають як потенційну загрозу. Силові структури вважають, що Twitter - кращий майданчик для спілкування терористів. New Scientist провів дослідження і підтвердив, що Twitter перевершує звичайні ЗМІ в передачі новин. Часто гарячі новини з'являються в цій мережі швидше, ніж їх опублікують в газетах або покажуть на телебаченні;
13. за статистикою 24 найбільші світові газети з 25 існуючих зіткнулися з величезним падінням своїх тиражів. Це пов'язано з тим що новини люди почали впізнавати з інших джерел і найпопулярнішим джерелом є соціальна мережа;
14. 25% всього контенту в Інтернеті згенеровано користувачами соціальних мереж. Найпопулярнішою діюєю в мережах залишається обмін повідомленнями, на другому місці перегляд і коментування фотографій, на третьому виставлення власних статусів і фото;
15. майже 70% батьків дружать зі своїми дітьми в мережах;
16. в результаті опитування, проведеного в лютому 2011 року, з'ясувалося, що кожен другий інтернет-користувач повідомляє про себе неправду в соціальних мережах;
17. американська Classmates вважається першою соціальною мережею;
18. майже всі мережі мають в різних країнах аналоги, причому багато хто навіть не соромляться і копіюють дизайн;
Однак яким би цікавим чи корисним не було б «занурення» до соціальних мережа, і навіть якщо – це «по роботі», завжди потрібно пам’ятати – ми, молодь України – її майбутнє. Давайте будувати успішну процвітаючу країну за допомогою наших реальних дій, реальних вчинків!


Антоніна Тіщенко, 
редактор сайту "Молодіжна секція Української Бібліотечної Асоціації"

Немає коментарів:

Дописати коментар